Fullt med snö och inget vatten!

Jag är fortfarande vaken, har inte sovit en blund på hela natten.. Har uppenbarligen vänt på dygnen efter att ha klivit upp vid fyra tiden i två dagar nu. Vaknade kl 16.40 någonting igår, kollade på mobilen, missade samtal och sms, som vanligt.. Det visade sig att jag hade lovat Ani att jag skulle komma och käka middag, vilket jag helt glömt bort! Det var hembakad pizza som stod på menyn så jag flög upp ur sängen, kastade mig i kläderna och rullade iväg till bussen som gick 17.08! Förstår inte att jag aldrig var så snabb när jag gick i skolan, kan det ha varit motivationen som spökade?!

Iallafall (hur stavas det egentligen?) så tog jag mig fram, dock med istappar i näsan, fan det var inte skönt ute! Mös lite med Thea, pratade med Ani och mamma som också var där. Extraknäckte som personlig klädväljare, skämt och sido ;) Det är mer än på tiden att hon sätter igång och packar inför Thailand nu efter som hon lämnar mig på LÖRDAG, kom igen vafaaan! I'll be there as soon as possible, I promise!

Robin plockade upp mig strax före nio, vi åkte hem, kollade på solsidan, jag garvar ihjäl mig! Det är så jävla bra! Herrn slocknade efter några avsnitt som vanligt medans jag kollade vidare, spelade facebook spel och klickade runt på lite allt möjligt faktiskt... Nu när jag tänker efter så kollade jag väl inte på någonting särskilt? Fattar inte vad jag gör om nätterna!

Och så till idag.. Det snöar, seriöst DET SNÖAR! Jag var ganska lugn först och orkade inte brusa upp mig utan tyckte bara att det var konstigt men nu när jag insåg att jag måste ner på stan idag så börjar agressionstrollen ryta inuti mig! Jävla skit, det är som Marie sa, den där jäävla vulkanen och det där förbannade Island! Typ att dammet från vulkanen på något jävla vänster lyckats framkalla detta snöväder! Äh vad vet jag, men det känns bra att skylla på det där onödiga lilla landet.. Prata kan dom inte heller göra! Eh ja jag vet faktiskt inte ett skit om det där landet egentligen, är det ens ett land? haha whatever..

Idag är det den 22, det innebär att vattnet kommer vara avstängt mellan klockan 9.00 och 16.00 som gavlegårdarna så fint skyltat om på porten, klart man har koll liksom! Sen är det tur att man är smart (vilket jag faktiskt fick höra här om dagen), jag har bunkrat upp spritdunken med vatten som för närvarande står på kylning i kylskåpet (såklart..) Får gå ner till mamma och duscha om jag känner att jag behöver det.

Nä nu ska jag spela på facebook, kolla på Johan Falk och bestämma mig för om jag ska sova eller inte, risken att jag aldrig vaknar om jag somnar nu är radikal! Så vi får se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0