It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep...

Det har inte varit den bästa dagen idag, det började med att jag först blev väckt kl 4 nånting av två galna katter som hade race i min säng, fram och tillbaka, fram och tillbaka så jag klev upp och slängde ut dom och stängde dörren. Somnade om men vaknade av något ännu värre kl 8, en borrjävel i väggen brevid mitt huvud. KLENBORRARE, istället för BRRRRRRRRRR, så var det br,br,br,br,br,br! Ungefär som att det lät mindre?! När han väl borrat klart och jag hoppas på att det ska bli tyst, ja då börjas det självklart med "donkdonkdonk", ja de håller på och rotrustar alla badrum här så det är därför! Somna om var ju helt omöjligt så gick ner till mamma en sväng istället.

När jag kom hem bestämde jag mig för att duscha och sedan krypa ner i min nybäddade säng och sova, såg fram emot det sååå mycket! Plockade fram morgonrock och rena underkläder, vrider på kranen och PUFF, sprut, sluuuurp...... TADA! Inget vatten! Klampade ilsket ner till porten i mina duntofflor där det står "den 27 april är vattnet avstängt mellan kl. 08.00 - 16.00. DAMP! JAG FÅR VÄL VARA ÄCKLIG DÅ, tänkte jag. Blev så jävla less att jag la mig skitig och jävlig med öronproppar och ögonmask, vaknade vid 20, hungrig som fan, ja jag bakar scones! SJÄLVKLART är bakpulvret slut, så fick gå ner till mamma och låna..

Sen fick jag äntligen mina scones och nu ligger jag i sängen och är skittrött!

Utöver all negativitet så är biljetterna till Gotland bokade och vi åker 10 maj kl 21.05 från nynäshamn, kommer in med Galaxy till Värtahamnen kl 18.15 cirka så Robin plockar upp mig där, skönt att slippa åka till Gävle först och sen tillbaka. Blir där i 4-7 dagar, inte riktigt bestämt än. Robin vill åka hem efter 4 dagar men jag var finurlig och bokade biljetter som man kan boka om 2 timmar innan resan så jag får en chans att övertala honom att stanna längre ;) moahaha!

Nu tänkte jag glo på nån serie eller film sen sova så jag är pigg imorgon kl 8 när dom där jävlarna kommer igen!

Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0