Sådärja!

Nu har jag slängt in överkastet i tvättmaskinen och torkskåpet, dax att hämta det typ faktiskt men jag har till 9.40 på mig så det får vänta. Har diskat, skrubbat, dammsugit och torkat av i köket, skinande rent! Har gått ut med sopor och pappersinsamlingen, städat hela hallen och balkongen, nästan klar i vardagsrummet men väntar tills robin sovit klart, känns lite taskigt att dra igång dammsugaren där inne även om han sover som en stock, med tanke på att han inte har vaknat på dessa 3 timmar..

Som det ser ut just nu så blir det nog inte Sälen, men jag tänker hoppas ändå!

Nu ska jag äta gröt, sen fortsätta städa. C ya!

http://www.klasifrankrike.se/images/DSC_0001.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0