Sista april i Sälen baby!

Imorgon drar jag till Sälen för att fira sista april med grabbarna and the girls, ska bli sjukt roligt! Har hyrt en stuga med bastu och hela köret, tummen upp på den! Grilla, umgås och basta fre-sön! Skulle egentligen vara barnvakt men den andra barnvakten blev frisk så nu kan jag åka, jippie! Det går fan inte en dag utan ett skratt när man umgås med dem där, kul att se att de faktiskt trivs så bra tillsammans som de gör, det är ALLTID någonting inte så roligt som uppenbarligen är sjukt roligt för dem där, man kan bara inte låta bli att skratta åt dem! Hoppas dock att jag slipper dom äckliga jävla pruttarna de lägger av lite sådär halvsmidigt när man går förbi... Eller till och med bara står brevid, ELLER när man sitter i bilen, det är fan inte coolt! It's disgusting guys! Ska bli kul att få umgås lite mer med tjejerna också :)

Så Roadtrip, det gillas!


Klicka för att se nästa bild

Ska nog smuggla med mig datorn, vi behöver ju faktiskt musik... moahaha!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0