urgh

Igår morse tog jag bussen som gick 06.53 till Ani, Micke, Ronja och Thea! Sov inte en blund den natten och hade sjukt tråkigt här hemma. Dagen igår bestod väl av att titta på när Ani for runt som en galning och packade och fixade. 10.30 satte vi oss i bilen mot sthlm, jag, Ani, Micke och Thea! Käkade på burgerking, fyfan va äckligt det var, aldrig mer säger jag bara, go MAX! Sen hälsade vi på hos Mickes syster innan vi åkte vidare mot arlanda, det gick bra och allt var helt okej tills vi kom fram till säkerhetskontrollen.. Då blev det ganska känslosamt faktiskt, till och med jag började nästan störtböla haha...

Jävla skit, nu känner jag mig bara ännu mer peppad till att jobba arslet av mig i sommar så jag kan åka ner så fort som möjligt! Vet inte riktigt hur det kommer att gå utan anipani här hemma.. Tur att jag har Thea och Micke iaf! Fast dom åker ju ner om inte allt för lång tid dom också...... Jaja det är bara att bita i det sura äpplet och se fram emot nästa gång vi ses, förhoppningsvis i Thailand!!

Jag väntar bara på att du ska komma fram nu och ringa mig, eller kontakta mig på nåt vis! Skype is the way mama :)

Somnade i bilen på vägen hem, gick halvt vaken in i lägenheten och gick raka spåret in i sängen där jag deckade i några timmar, uunderbart! När jag vaknade till så hade jag fått ett sms där det frågades om jag ville jobba men jag var totalväck så jag tackade faktiskt nej denna gång, tyvärr. Men förhoppningsvis kommer det fler tåg! ;) På kvällningen drog jag hem till Fredde och umgicks med honom, Robin, Kim, Edvall och några tjejer, slappt och trevligt!

Har sovit i ca 1,5 timme inatt också, därför jag är vaken nu såklart! Det är helt stört men jag "orkar" inte försöka sova mer, jag ligger alltid och vrider och vänder på mig i flera timmar så jag har liksom tappat motivationen till att sova! Det spelar ingen roll hur trött jag än är så trilskas jag tydligen med att hålla mig vaken ändä, hur fan gick det till? Har alltid tyckt att det varit det underbaraste som finns, och nu tycker jag det är tråkigt, ovärt och allmänt jobbigt att gå och lägga mig, eller sova helt enkelt..

Just nu är jag så jävla trött så att jag knappt fattar vad jag tänker, nu ska jag kolla på klart på Glee, svepa ett glas o'boy och förhoppningsvis stänga mina blå för en stund! Magsyran bränner på som sjutton inne i fläskpåsen, magkatarr på ingång... Usch!

Nä puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0