Thailand!

Tänkte bara uppdatera lite om läget för tillfället!

Ang. Au pair i usa, jag har inte tillräckligt med betyg och jag tänker definitivt inte börja plugga nu såå... Ani ska åka till thailand den 24 april (typ nu!!), hon ska bo där i 9 månader. Så vad som händer för mig nu är att jag skaffat mig ett jobb på Max, ska försöka hyra ut lägenheten så jag kan spara pengar och så fort jag har råd och inte har någon lägenhet att betala så drar jag till thailand! Jag har boende och allt gratis så det är bara en flygbiljett som ska betalas och sen ska jag njuta skiten ur mig!

Och ja alla mina vänner och alla andra som jag känner, ni får hälsa på! Så kan vi glassa vid den underbara hotellpoolen precis vid havet tillsammans ;)



Nu ska jag göra mig iordning, dra ner på staden med min kära sambo Johanna och sen hem till Ani och Theafisen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0