Falk & gröt till frukost!

Johan Falk, ja dem filmerna har jag blivit kär i, har kollat på GSI, Vapenbröder och National Target nu. Två av dem såg jag inatt, varvat med FarmVille, TreasureIsle, Social City och Zoo Paradise på facebook, ja ni hör ju själv hur det låter.. Har varit sjukt trött i ögonen sen igår kväll, trots att jag vaknade vid fyra igår eftermiddag. Vet inte varför jag inte kan få lugn och ro, spelar ingen roll hur trött jag är, om jag lägger mig ner och blundar eller så, kan bara inte somna! Vrider och vänder mig tills jag ger upp (vilket jag lätt gör efter alla dessa år) och tar upp datorn istället! Kanske dags att uppsöka en läkare för ordentliga insomningstabletter? Eller kanske bara ändra mina vanor och börja äta normalt, vilket inte känns som att det kommer hända iofs.. Aja!

Eftersom jag ändå var vaken så passade jag på att kliva upp ur sängen kl 6 idag för att fixa frukost till Robin, han brukar aldrig hinna med att äta eftersom han i vanliga fall kliver upp när han börjar.. Det blev havregrynsgröt och rostade mackor, en rejäl frukost helt enkelt ;) Vi tog även ett 7 minuters bad innan det var dags att kliva ut till samåkningsbilen ;D

Nu är jag åter i min älskade säng, lyssnar på lite musik, tänkte se en till Falk film och sedan ta på mig ögonmasken (sån som det blir mörkt av) och pilla in öronpropparna, ta min katt och sova! Det är iaf inget vidare väder idag så jag missar inget. Borde väl egentligen ta mig till Brynäs för att umgås med Ani innan hon åker på lördag men jag orkar verkligen inte just nu, får se om jag ändrar mig ikväll när jag har vaknat!

I Can Make Your Bed Rock
I-I-I I Can Make Your Bed Rock



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0