who knows.

Ja nu har det tydligen blivit problem med sälen, redan.. Får se om vi åker i över huvud taget... Aja det märks..

Kan inte sova, känner mig ganska pigg så jag bokade precis tvättstugan nu kl 6, måste tvätta överkastet som en viss kattjävel (inte min, skulle aldrig kalla Luna för något liknande!) pissat på!!! Sen ska jag dammsuga balkongen, gå ut med sopor och röja upp här hemma!

Hörs sen! ♥

http://www.prettygadgets.com/wp-content/uploads/2007/01/Samsung%20Hauzen%20Washing%20Machine.jpg
En sån skulle jag vilja ha :D



Kommentarer
IQmorsan

Nice tvättmaskin. Undrar om det blir roligare å tvätta m en sån eller om det känns som vanligt?

2010-04-30 @ 19:10:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0