HATA TELE2!!!

NEJ NU ÄR JAG SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA LESS PÅ TELE2!!!!!!!!

Har suttit i telefonkö tamejfan 114 gånger idag, HELA JÄVLA DAGEN!
Jag har åkt till banken, betalat fitträkningar, skickat in kvitto och pratat med flera personer och alla säger olika! En säger att det blivit spärrat pga att jag inte betalat räkningen och den andra säger att det är uppsagt! JAG HAR FÖR FAN INTE ENS SAGT UPP ABBONNEMANGET! Jävla inkompetenta idiotjääääääävlar, döööööööööööööööööööö!

Jag har fan alltid gillat och försvarat Tele2 "ååååh dom är så bra såå, skulle aldrig kunna tänka mig att byta". Men nu jävlar är jag besviken, nu har ni sjunkit i mina ögon!

"fråga om fritid när du kommer fram" säger dom i telefonkön, ja med eran jävla telefonkö så har man ju ingen fritid!

JIPPPIIIII NU SKA JAG SITTA HÄR TILL IMORGON BITTI INNAN JAG FÅR TAG PÅ NÅN JÄVLA EKONOMINISSE SOM TYDLIGEN SKA KUNNA REDA UT DET HÄR, AS IF!!!!! åååååååååååh det kokar i mig!


Kommentarer
Niklas

men lillen då -klappa huvudet-

2010-08-17 @ 20:43:08
URL: http://niklaslov.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0