Last minute packing, so me.

Åh herregud, det slog mig just(!) att jag har imorgon och 4 dagar kvar tills lägenheten skall vara tömd och urstädad. Jag jobbar hela lördagen och lika på söndag och på det är det löningshelg, vilket kommer resultera i att jag kommer vara död efter jobbet. Jag har alltså imorgon och mån-tis ledigt..

Imorgon blir det till att packa ner typ allt! Ska hinna få tapetserat i vardagsrummet också... Jag har inte ens börjat! Jag har inte rört en pinal! Har ju sån jävla beslutsångest så jag vet inte vilken ände jag skall börja i.. Tisdag kommer bli en mardröm! Jag ska då plocka ur allt ur lägenheten, plus att jag ska tömma förrådet på allt och förflytta det till ett annat förråd som jag hyrt i huset brevid. Så det som är i lägenheten är alltså inte en bråkdel av summan av kardemumman!

Jag kan ju iofs städa ugnen imorgon, och frysen kan jag typ frosta av och stänga av, använder dem inte iaf eftersom jag aldrig lagar mat hemma. Det ska bli kul att se hur detta slutar, men jag har väl alltid varit ute i sista sekund och överlevt så det ska gå!

Nu ska jag kika på Weeds, kramas med Luna och fortsätta på min powerking (precis vad jag borde göra...) nattsihttp://blog.ecollegefinder.org/image.axd?picture=packing.gif


Kommentarer
IQmorsan

Ha ha. Precis som jag då. Fast jag hunnit bli så gammal så är jag precis lika dan när jag ska flytta. Vet inte vad jag ska packa ner å vad jag ska ha framme å vad jag kan behöva. Å flyttstäda..... när är det meningen att man ska hinna med det??

Inte vet jag iaf.

Kraam

2010-08-27 @ 09:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0