ordbajseri

Okej, nu var det sådär bra längesen jag skrev igen. Men har varit sjukt upptagen med att jobba, jobbat 6 dagar veckan som varit och på 5 veckor har jag inte en enda jobbfri helg! Men det känns bra ändå, man har någonting att fördriva dagarna med och jag kommer inte att klaga på lönespecifikationen den 15 nästa månad! Har ju sagt upp lägenheten och ska vara ute 31 augusti så det blir en massa utgifter som försvinner! Thailandpengar, nice!

Är lite nervös för en sak som jag tänker hålla hemligt ett tag också, och nej jag kommer inte att berätta vad det är. (Inte ens för dig anipani!) ;) Men jag håller tummarna iaf och ni är mer än välkommna att göra detsamma!

Idag har grannarna haft fest, på en måndag, jävla retards! Kände att det var ganska kul att ringa efter G4S två gånger, hihi! Men det känns ju lite sådär att ha en full kåt brud och typ fyra fulla killar några decimeter från mig säng så så fick det bli! Nu är festen slut and im pleased! ^^

Fick något ryck vid tolv tiden och diskade allt och städade rent hela köket också, nu glimmar det där inne! Efter det så blev jag tackad av kära Luna med att hon spillde ut ett helt glas o'boy på sovrumsgolvet mitt under hennes flugjakt... hrmf, en toalettrulle fattigare men å andra sidan så är jag faktiskt tacksam för att jag slipper alla flygfän som kommer in genom fönstrena! Igår käkade hon upp en krank till exempel, go Nunis!

Ja jag vet fan inte vad jag ska skriva, har drabbats av en sån där jävla bloggtorka igen, it's a fuckin' disease!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0