Telefonkö...

Just nu sitter jag hemma hos mamma för att käka lite mat, samtidigt som jag sitter vid datorn och i en telefonkö på 30-40 min till tele2.. Lika roligt som alltid! Undrar vart man spenderat mest pengar till att ringa i slutet av månaden..

Har börjat fundera på Thailandsresan och nu lutar det mot att vi kommer att åka någon annan stans där det inte är lika dyrt att flyga till osv. Vi funderar just nu på Malta elelr USA. Eftersom Madde har en massa kompisar i USA så är risken att vi har någon stans att bo ganska stor, men då är det samtidigt inte så billigt att leva där så Malta är iaf mer prioriterat för mig just nu. Robin har kusiner som flyttade dit för ungefär 2 år sedan också så tänkte prata lite med dom och se hur det är med allt osv.

Nu är det mindre än 3 min i samtalskön så tjing!


Kommentarer
Tele2

Hej Mikaela,



Vi på Tele2 har nyligen bytt kundhanteringssystem och i och med detta har vissa tekniska problem uppstått som gör att en del ärende tar längre tid och på så vis ökar kötiderna. Detta är ingenting du som kund ska behöva lida för och vi beklagar om detta påverkat dig. Att ringa vår kundservice på 0772-25 25 25 kostar ingenting så länge du ringer från ett abonnemang hos oss.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-08-13 @ 13:17:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0