COOLASTE MOBILEN!

ÅH jag har köpt världens snyggaste och bästaste telefon! Noot.
Nä men jag har ju ingen sen jag tappade bort iphonen, så nu har jag lånat en SKITdålig LG, alltså lätt den sämsta telefonen jag någonsin vidrört! Nu behöver jag bara en som jag kan smsa ordentligt med, kunna ha mitt svenska nummer i i usa och för att lyssna på musik i. Bästa är att man kan ha vanliga hörlurar i den, köpte ett par lurar för typ 500 spänn till iphonen så nu kommer dem till användning iaf! Och att pengar inte växer på träd suger ju fett men så är det, så det blev en 700 kronors telefon, faktiskt sjukt billigt!

Sony Ericsson Spiro



Nu är det snart bara 10 dagar kvar, har en känsla av att dem kommer flyga förbi! Jobbar fre-lör, söndag drar jag till sthlm och sover hos Sabina, måndag kl 10.00 ska jag befinna mig inne på ambassaden, sen ska jag hinna på banken under veckan och sen ha min hejdåfest under helgen, sen är det typ måndag igen och då lyfter planet från arlanda!! Resan är betald och klar nu så om vilken dag som helst så borde jag få flygbiljetten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0