Chicago - Here I come!

Jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen. Jag har fått 6 eller 7 intresserade familjer och nu har jag valt en. Det går väldigt fort nu, 10 januari lyfter planet från Arlanda mot USA. De första 4 dagarna kommer jag att spendera i Stamford där det är orientation, som att gå i skolan innan man anländer hos familjen, sen blir det en kväll i New York. Antar att det blir på onsdagen vi åker dit (kommer fram på en måndag). Sen på fredagen bär det av mot familjen som bor i Winnetka, Illinois som ligger en halv timme från Chicago City!

Kommer att bo två kvarter ifrån Michigan Beach, ska bli helt fantastiskt underbart! Jag måste erkänna att jag inte visste någonting om Chicago, det är ju sjukt fint där!! Ni ser på bilden i headern!

34 dagar kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0