Jobb & Tvätt

Idag har jag jobbat, 12-20. Börjar känna mig piggare nu för tiden och orkar med att jobba utan att bli gnällig, det känns skönt! Har varit slut i hela kroppen så länge så det är alldeles underbart!

Plockade upp Robin på vägen från jobbet och sen har jag tvättat 21-24, nu är det rena kläder överallt, great! Vi lagade även mat emellan maskinerna, det var gott! Är tvärtrött just nu, började kolla på Ensam Hemma men Robin somnade så nu tänkte jag knäppa över på Svenska Hollywoodfruar istället, tv3 play är braa grejer!

Luna är riktigt olydig nu för tiden, lyssnar inte när man ropar på henne, klättrar på ställen hon absolut inte ska klättra på och nu håller hon på och river runt i mina grejer, blir galen! Men jag älskar min mau ändå, kommer sakna den lilla rackarn! <3

Nu ska jag kolla på det där sen sova, ska upp halv 7 och skjutsa Robin, sen blir det hem och sova. Kl 15.15 är det dags för tuberculos test, hua!

28 dagar kvar, Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0