Ny kamera och tvättning!

Yea, köpte en ny kamera här om dagen, måste ju ha en på vägen dit så att köpa en där sket sig.. Det blev en billigare variant, en Panasonic F4, Lumix. Kamera, 2gb minneskort och en "klumpedunsförsäkring" fick jag för, tror att det hamnade på typ 1800. Bra pris!

Alla som känner mig vet att jag aldrig tvättar förrän jag verkligen måste, kanske 1 gång i månaden, när kläderna tagit slut, typ som nu. Plus att det blir ganska mycket att tvätta nu när jag ska packa ner allt snart också, slipper jag tvätta 4 fulla ikea kassar sen!! Orkade dock inte ta mig till tvättstugan så tvättade hemma hos pappsen, där det dock inte finns något torkskåp!

Kläder överallt.



Min väska och en del av kläderna ser för tillfället ut så här



Nu är det läggdags!

29 dagar kvaar! Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0