Placement Pack på väg!

Tidig morgon idag!

Sitter och väntar på DHL som ska komma med mitt Placement Pack, missade ju dem igår så nu jävlar sitter jag på vakt! Vaknade strax efter halv 7 och skjutsade Robin till jobbet där jag blev kvar och hjälpte till med att köra skräp till återvinningen, då Robin inte har något körkort.. Mitsubishi L200, automat. Bra träning inför USA!

Gårdagen spenderades med Robin, låg i sängen till två halv tre. Åkte till sjukhuset och tog den där förbannade sprutan, och jävlar så ont det gjorde. Det flödade högljudda och ilskna ord ur munnen på mig, men det fick sköterskan leva med! Efteråt gjorde det inte ont alls och jag glömde bort det på 10 min. Lätt värt!

Åkte ner på stan och shoppade lite och käkade curry pasta, yum! Kom på att jag var tvungen att köpa bryn- och frans färg då jag fick syn på en tröja som jag bara var tvungen att ha!



Leopard my friend, cant live without it! Tyckte den var ball och den fick följa med hem!
Man ser även den snygga rutan som sjuksköterskan ritade runt pricken. - Den kommer ju inte synas sen? - Nää det gör det ju inte! (vafan gör dom den då för?!) Snyyggt!

27 dagar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0