Visum och internationellt körkort.

Igår fyllde jag i och fixade allt med visumhandlingarna. Svängde förbi på expert och fixade visum och id foton, 299 kr hej! Har ju självklart tappat bort mitt körkort också och det blir aningen svårt att få ett internationellt utan ett svenskt, därför blir det till att beställa ett nytt sånt också! Det fanns heller inga tider till ambassaden förrän 18 januari när jag kollade så fick panik eftersom jag ska åka den 10 januari.. Men SI fixade en tid den 3 januari kl. 10.00! Så om det är någon som ska dit samtidigt så säg till! :) Har även börjat få ordning på packningen, vet iaf vad som ska med och inte så det känns skönt!

Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset och checka tbc testet, let's hope im not dying.. Sen på kvällen så är det personalfest/julfest, ska bli trevligt, ut på krogen sen också men får se om jag följer med dit. Känner mig inte skitsugen och jag borde spara pengar och inte slösa på dem!

Måste fixa en ordentlig design till denna blogg alltså, är så less på denna! Har nöjt mig med att byta header lite då och då men måste fan sätta mig ner ordentligt och börja pilla i koderna, lovar dock varken mig själv eller någon annan att det kommer bli gjort men jag ska....

She's so fake. If you look behind her neck, I bet it says "Made In China."

25 days..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0