11 februari

Jag har varit ruskigt dålig med inläggen nu igen, jag vet! Can't help it!
Anledningarna är många, för det första så har jag helt enkelt inte kännt för att skriva och för det andra så har jag legat bänkad i sängen i 4 dagar nu! Feber, snor, hosta, headache och illamående, hej swine flue! Inte så intressant för varken mig eller er att läsa om..

Det är mycket som jag inte tagit mig tid att skriva om, det vet jag. Men det jag inte vet är vad jag inte har skrivit, men jag hoppar faktiskt det också! Men en del spännande saker får jag nog säga att det har hänt!

Om 22 dagar kommer det förhoppningsvis en liten Thea, can't wait! En dag efter det, den 6 mars är det dags för att jobba med Fun crew gänget på årets första studentkryssning. Ser verkligen fram emot det, även om man inte kommit så bra överrens med alla så känns det som att det kommer bli bra iaf. Man får helt enkelt ta och se till att ge folk en andra chans, det slutar nog bra :)

Min högra pupill är psycho, eller ja crazy eye som en viss valde att kalla mig... Men vet ni vad? Den bjuder jag på!

Pratade med Madde som är i USA i telefonen idag, fan vad jag vill dit, nu! Jag älskar bara tanken av USA, där ska jag bo, no matter what!

Nu ska jag släcka ner och lägga mig och mysa med Luna, jag tokälskar min katt, hon är underbar!


Bjuder på den här risiga men enligt mig betydelsefulla bilden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0