Nervös!

Idag har jag varit till läkaren och kollat på mitt crazy eye, han sa att de var tvungen att ta lite prover, ett stick i fingret, vilket jag hatar! Kom in i labbet och där säger damen att hon ska sticka hål i armvecket! Försökte ta mod till mig och precis när hon skulle sticka så brast jag bara ut i ett "JAG KAN INTE!" Dem fick helt enkelt fylla de där äckliga små rören med blod från mitt stackars lilla finger som svider till varje gång jag trycker på tangenterna...

Dem skulle ringa runt lunch och dem har inte ringt än! Börjar bli orolig faktiskt, telefonen ringde nyss och pulsen ökade markant! Det var inte dem... Tur att lilla Luna ligger på min axel och är ett bra stöd! hihi

Jaja vi lär väl få se vad det är för fel snart i hope!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0