Mary Kay

Nu har läkaren ring iaf, dom skickar upp mig till ögonläkaren på sjukhuset, igen! Får väl se när jag ska vara där.. Uppmärksammade idag när jag tittade mig i spegeln på nära håll att puppillen "pulserar" den går från större till mindre för att sen återgå till större, som om den försöker fokusera.. hmm.. Jag tycker iaf att det låter som om det är någonting med synen, hoppas på det så det inte är något annat allvarligt. Nässpray med kortison fick jag också, tack snälla doktorn!

Idag för första dagen på ett tag så har jag faktiskt varit ut! Åkte ner på stan och hade Mary Kay kurs, fick med mig ett "Basic Set" innehållande 3-in-1 cleanser, Age-fighting Moisturizer (fukt) och Full-Coverage Foundation. Sen köpte jag även Concealern de har. Allt detta hamnade runt tusenlappen och räcker i ca 6 månader, däremot foundationen och concealern kommer nog ta slut långt innan det! Jag har provat grejerna ett antal gånger nu och det känns ju helt underbart varje gång, så nu är det upp till bevis när det gäller att vara bra på lång sikt också!

Ska även tillbaka dit sen och prata om att börja sälja Mary Kay's produkter, kommer ju bli skitroligt isf! Då kan det bli allt från hudvård till smink och spa, roligt att ha spakvällar med tjejerna måste jag säga! :)


Fukt, rengöring och foundation, concealern fick inte vara med!



Kommentarer
«PinkieLaady

Älskar deras foundation! Bästa jag haft :D

2010-02-14 @ 01:40:46
URL: http://pinkielaady.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0