2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerade mig.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nix

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
Inga.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja absolut.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
30 september

8. Vad var din största framgång 2009?
Studenten, fick lägenhet och jobb.

9. Största misstaget?
hemligt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Urinvägsinfektion 350 ggr typ

11. Bästa köpet?
Luna

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol skulle jag tro.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fyllde 20, lägenheten, jobbet.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lifehouse - From where you are & Afasi & Filthy - Natten till idag.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med mina vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit inne/sovit!

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj, sen Robins. Krogen efter det.

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Favoritprogram på TV?
The hills, The city, alltid One tree hill!

21. Bästa boken du läste i år?
Det ska bli ett sant nöje att döda dig - Magdalena Graaf (den enda bok jag läste)

22. Största musikaliska upptäckten?
no idea..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar

25. Något du önskade dig men inte fick?
Ja det var det nog.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fikade, träffade släkten och festade!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Helt klart.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jeans och linne & klänningar.

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen..

31. Vem saknade du?
Flera..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Celina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0