2010

Nu är det äntligen ett nytt år, en new beginning!

Jag har fått jobb!
Jag SKA ta körkort!
Ani's bebis kommer i mars!


Jag orkar seriöst inte rabbla upp nyår, det enda jag orkar skriva är, pulka/bobb med Sabina, fest med Johanna sen krogen, missade tolv slaget.

Inatt sov jag i gästrike hammarby, trevligt. Träffade Maries hundvalp, hur söt som helst! Han sov med mig så han tyckte om mig :D Btw, annonym kommentar; Jag hade ingen aning om det faktiskt! Tack för tipset, sen var det där något utav en engångsgrej för skojs skull!

Nu blir det serier! Puss



Kommentarer
Rose

God fortsättning tjejen låter som du har massor med fina grejer se fram emot detta år.

Kul hoppas du lyckas med allt, men du brukar göra det när du bestämt dig.

Håller på dig stumpan.



Kramisar R



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0