Horoskop vecka 1

De riktigt stora förändringarna som sker i samband med nyåret är kopplade till dina nära relationer och till yrkeslivet, särskilt om detta innebär att du gör affärer med någon.
Läskigt! Jag har bestämt mig för att saker och ting ska förändras 2010, och jag har fått jobb och blivit singel, vilket betyder att jag kommer att bo helt själv inom kort, så voila!

Det händer en hel del, men än så länge är det omöjligt att veta hur saker och ting kommer att utfalla. Det är en tid att forska i saker och ting och att närmare granska dina olika relationer för att bli på det klara med hur de kan förbättras av en förändrings- och transformationsprocess.

Partners av olika slag tenderar att agera tufft men rättvist, och de är starkt motiverade att konsolidera och förbättra sådant som rör hemmet. De är också särskilt måna om att stabilisera en ekonomisk situation där skulder spelar en viktig roll. En sådan process fortsätter under ett antal månader.


Kommentarer
Rose

Oki damen är de ditt horoskop i så fall har du lite inför dig på det nya året.

Hoppas du ska lyckas med allt.

Grattis till jobbet hoppas även det ska bli fint för dig.



Pussa på Luna kram R

2010-01-06 @ 14:32:03
URL: http://adestromspudeluppfodning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0