Inredningstomtar i mitt huvud!

Nu sitter jag invirad i min skitsnygga leaopard pläd, har jag precis skickat iväg Robin som egentligen började kl 7 till jobbet. Sjusovarn' där! Golvläggaren ringde just och frågade om det var okej att lägga in parketten på tisdag, och det var det självklart! Vill ju få klart det så fort som möjligt och inte nog med det så lät han snygg också haha ;) Made my day so far!

Fattar inte varför jag är vaken och pigg! Gick ju och la mig typ 5 i morse och trodde att jag knappt skulle komma upp i överhuvudtaget, har vaknat flera ggr, om jag inte minns helt fel i min yra nattmössa så har katten hoppat på och över mig havla morgonen. Hon vill inte alls sova på morgnarna, när hon är vaken sätter hon sig brevid en ett tag och om man öppnar ögonen då är man körd! Gulliga unge!

Min helg kommer alltså bestå av att tömma mitt vardagsrum, klämma in soffan i sovrummet på nåt jävla vis... Det betyder att jag måste tömma även sovrummet på alla jävla kartonger som står där inne, vilket är skitbra, så jag får ut skiten! På måndagen kommer dem också och hämtar färgproverna/valen till mattorna som ska läggas in i kök och sovrum! Får hoppas på att det läggs in snarast och att målaren kommer kort efter och tapetserar hela rubbet! Förutom hallen, var ju så dum och tänkte måla vitt där ute så jag beställde aldrig rust där så då får jag göra det själv om jag inte vill vänta upp till 3 månader, och det vill jag ju inte!

Kommer bli så jävla nice här hemma, älskar att få ha det som jag vill!

Har beslutsångest! I vardagsrummet är det vitt och kaffe latte färgat. Det är snyggt och stilrent men nu funderar jag på att ha lila?! Jag är väldigt skeptisk då iaf jag tycker att det är en ganska vågad färg! Men det blir varmt och mysigt tycker jag.. Men kan fortfarande inte bestämma mig.. Jag kommer ju att ha en vit soffa, ska köpa ett vitt rumsbord och sen tänkte jag måla om mitt röda plåtskåp från ikea till vitt.
 
Tycker den inte ser rikitigt lila ut.. mer rödlila men är det snyggt?
Vad tycker ni? Ni MÅSTE hjälpa mig nu!





Benen på mitt skåp är silverfärgade och det tänker jag låta dem vara också!


Det kommer bli typ i den här stilen men med lila tapeter. (Lånade bilden från Styleroom.se)



Vad tycker du? Borde jag köra på lila eller har ni något annat förslag som i erat huvud ser bättre ut?
Tell me!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0