Måndag

Nu sitter jag nyvaken i soffan till Free fallin' och en kopp te och väntar på att äggen i kastrullen ska blir färdiga!
Idag är första rikitga dagen på nya jobbet och jag känner mig inte så värst nervös än, om jag inte tänker på det iaf. På barnkanalen är det något skitfult barnprogram, helt värdelöst! haha...

Igår spenderade jag hela jävla dagen åt att rensa och städa här hemma! Nu är det i stort sett tomt i sovrummet! Helt sinnessjukt vad grejer det fanns att göra, tog verkligen hela dagen! Men nu är det skinande rent och nu är det bara för golvläggarna att klampa in med sina blöta skor för att mäta mina golv!

Nu ska jag släpa upp Robin ur sängen, ja eftersom han tydligen aldrig lärt sig att kliva upp själv....... Sen ska jag suga i mig en frulle och hoppa in i duschen!

Ha en bra måndag! Adjö!



Kommentarer
Ani

Uppdatera !!!!!!!!!



2010-01-19 @ 08:09:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0