Treggings

Har precis varit ner på hm för att kolla efter ett par leggnings eller treggings som de heter jag beställde på hm.com, eftersom det skulle ta 8 jävla veckor innan dem kommer så tänkte jag se om de fanns i butiken istället men de visste ju inte ett skit där så jag vet inte.. Känns inte som om man vill vänta till mitten av mars innan man får en beställning liksom..

Dessa är det, någon som sett dem i butik??
(ursäkta bilderna men drog bara över dem från hm's hemsida)

Sitter iaf på jobbet, det är lunch, såklart.. Vill faktiskt bara hem idag känner jag..
Aja skitsamma, hörs sen!

Btw, mina tapeter i sovrummet blev skitsnyggt! fruktansvärt nöjd, nu hoppas jag bara att vardagsrummet och köket blir lika bra, men det tror jag! :)


Kommentarer
Ani

En bild på tapeten då?

Roligt att ni tittade förbi, sorry om jag hade brått!

Love Ani

2010-01-21 @ 21:57:00
Anita

Yes i have.

Jag har dom ljusa åt vänster dom fanns i butik för typ 4 månader sen, men dom gick åt rätt fort! :P

2010-02-01 @ 23:02:29
URL: http://anitacastro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0