Uppdatering!

Jaja, jag uppdaterar väl då! Tar och berättar om min helg tänkte jag!

I fredags hade vi fest hemma hos Celina, skapligt med folk och trevligt som sjutton! Tog en taxi ner till Slick city vid 00.30 och sen shakade vi ass hela natten låång! Väldigt trevligt måste jag säga!

Vaknade bakis som ett as lördag morgon, ont lite över allt och mina leder ska vi inte ens tala om, helt kvaddade! Men jag hade inte så mkt att annat att välja på än att pallra mig hem och packa för att sedan hoppa på bussen kl 15.15 till stockholm och silja galaxy, fortfarande bakis!

Så fort vi kommit på båten så var det buffé som gällde, göttans! Obegränsat med vin på det så var det en riktigt bra början på kvällen! Efter maten drog vi oss till vinbaren där vi fick avnjuta ett glas rött (munnen blev seröst som saharaöknen av det där vinet) och en frågetävling. Trevligt!

Sen kommer jag inte ihåg så mkt mer haha, for runt på båten, letade, letade, letade.... Tror det var det enda vi gjorde det där dygnet, letade! Man kan ju inte ens låtsas som att det är lätt att komma ihåg vart fan man nyss gått eller vart man ska! Man blev väl full, härjade runt, dansade på discot som aldrig ville stänga, fick sängen nersprutad  med alkohol/"spya", dampade lite, fick nya sängkläder, sen var der full jävla kareta igen!

Somnade 04:45, blev väckt 05:10 för frukostbuffé som jag så bestämt hade sagt att jag inte skulle missa! Käkade flytande ägg, gick och la oss, klev upp 10.30, en timme för tidigt... Sen hade vi "föreläsning" i stort sett hela dagen, sprang iväg och käkade hamburgertallrik och sen fortsatte vi i "the conference". Sen var vi typ hemma, landade i Gävle vid 21 tiden, slocknade nästan på en gång när jag kom hem.

Igår åkte jag till jobbet till 07:40 och blev hemskickad pga att jag var så sliten, tack och bock! Idag är jag hemma och vilar upp mig också så jag kan komma tillbaka stronger than ever ;)

Ligger just nu i soffan och väntar på att målaren ska komma, vilket jag hoppas han gör idag! Nä nu blir det några avsnitt av Glee tänkte jag! Puss och adjö!


Kommentarer
Ani

Idag är det bara 40 dagar kvar....Kan du tänka dig! Snart får du att göra.... Barnvakten... haha

2010-01-20 @ 08:37:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0