I will complain!

Okej här kommer ett klagoinlägg! Vill du inte läsa så låt bli!

Jag sitter i sängen, är totalt död. Så sjukt trött och vet inte riktigt vad jag gör vaken. Jag har precis rökt en äcklig cigarett eftersom jag inte har några, dom heter typ "Black Devil" och smakar vanilj på filtret, nödvändigt liksom. Jag har 1 snus kvar och vet inte om jag borde ta den nu eller spara den tills imorgon bitti. Robin är på akuten av någon anledning, jag dricker en dag gammal mellanmjölk (med o'boy) och jag har ett blåmärke på knät som gör ont när jag har datorn på det, men det skiter man väl i. Jag har inget internet, eller jag har mobilt som jag sitter på nu, jag kan inte lyssna på Spotify, jag kan inte kolla på youtube klipp och jag kan inte kolla mitt schema. On top of that så tar det minuter att öppna en hemsida eller en bild på facebook. Jag har ingen mobiltelefon som fungerar ordentligt, använder för tillfället Celinas risiga gammeltelefon som folk knappt hör vad man säger i. Ja det är inte mycket som är sådär skitbra för tillfället!

Jag somnade t.o.m med SKORNA på när jag kom hem, seriöst, sova med skor är fan inte okej! Nu har jag somnat och vaknat 375 ggr, jag stinker sovsvett och borde ta en dusch dirr för att i över huvud taget få vistas på den här planeten.

Nu tar jag min sista snus, min katt och mitt underbara humör och kryper ner för att låta svettet flöda tills jag vaknar, UUNDERBART!

Over & Out


Kommentarer
IQmorsan

Mysigt ;-) man måste ju få klaga av sig ibland. Även om saker blir bättre å en massa saker löser sig så kan ändå livet kännas som skit å då måste man få klaga.

Å förhoppningsvis så är den nån som lyssnar utan å påpeka alla saker som är bra utan bara lyssnar å håller med om att livet är skit ibland.

Så känns det för mig iaf fast alla saker som blir bättre å all hjälp jag har fått så suger det iaf. Å då vill jag faan inte höra av en läkare på psyk: att gå hem å gå ut i solen för det är ju sommar å fint väder å det borde jag ju ta till vara å må bra.

Idiotjävel, säger jag bara.

Kraam på dig

2010-07-16 @ 23:09:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0