Long time no see.

Idag har jag träffat Sabina, det var så länge sen vi sågs att vi inte kommer ihåg när senast var! Vi käkade lite på mingel, snackade och hade lite catching up. Sen rusade vi runt på stan och handlade lite grann. Efter det mötte jag upp Emma för en solning och ett glas vin på Tant Grön, Madde kom förbi och hejjade en sväng och sen kom Robin och plockade upp oss.

Har fått iväg sängen till Ani o Micke nu så skulle jag behöva slagga där så har jag något mjukt att ligga på, den där tältsängen är hysteriskt obekväm faktiskt!

Har spenderat kvällen hemma med mig själv och min lilla födelsedagskisse, myspys!

Nu måste jag tyvärr sova eftersom jag ska jobba 11-19 imorgon, efter det blir det antagligen utgång med Emsi, Anita mfl. Time will tell!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0