Mat, serier, Gossip Girl.

Ja jag har inte haft tid att uppdatera, jag har.. lagat mat, ätit och ätit. Hemma hos Ani, varje dag de senaste dagarna, vi gör liksom inget annat! Det har varit köttfärssås, baconlindade kycklingfiléer med fetaost i och potatisgratäng, igår var det hemmagjort pizza och idag blir det kött och potatisgratäng! Igår städade vi till och med, skurade badrumsväggar med cillit bang och hade toaletthäng, tjejer du vet... (;

Sen har jag ju faktiskt jobbat 00.00-04.45 på fredagen och 18.30-04.45 på lördag natt också, penghaar! Och detta betyder alltså att jag haft min första vita helg på kanske huur länge som helst! Välbehövligt för kroppen skulle jag tro, rensa ur sig lite! ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate Housewives som jag är helt galen i, när det är slut funderar jag på att börja kolla på Weeds? Eller har någon annan tips på vad man skulle kunna börja titta på?

Förutom One Tree Hill, Gossip Girl, Heroes, Prison Break, Band of Brothers, Lipstick Jungle, The O.C, Glee och True Blood, The Hills, The City eller Taking the stage för dem har jag redan sett allt av!

Apropå serier, det kanske är jag som är seg, men visste ni att lilla Jenny Humphrey (Taylor Momsen) & Blair Waldorf (Leighton Meester) från Gossip Girl, båda håller på med musik??

Men typ den här låten, den har man väl hört 375 miljarder gånger, bra låt. Visste dock inte att det var "Blair"!






























Tycker faktiskt att låten är bra och att "Jenny" har cool röst!



NU ska jag börja titta! Adjö! :)



Kommentarer
sandra

åh den med leighton är sjukt bra partylåt :D

2010-07-27 @ 02:47:07
URL: http://wearenowhere.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0