Babysitting

Just nu sitter jag hos Ani & Micke, ensam med lilla Thea och hundarna. Ska vara barnvakt till halv fyra och har varit här sen halv ett. Har bytt blöja, matat henne och kramats! Känner mig riktigt duktig faktiskt, Thea låg nyss i vagnen och sov men hundarna började såklart skälla och då ville hon inte ligga kvar så nu ligger hon i mitt knä och sover vidare, sötunge!

Det är perfekt att ha en liten bebis att passa eftersom jag ska åka till USA som Au pair när sommaren är slut! Så samtidigt som jag samlar på mig timmar och referenser så får jag vara med sötaste bebisen på jorden! :)

Vet inte varför men det känns som en bra dag idag! Jag ska hem och tvätta och städa lite när jag är klar här och imorgon ska jag på arbetsintervju. Det går bra nu! :)




Kommentarer
Ani

Du är så duktig med lilla Thea :))

Tack för att du finns pöss // Ani

2010-03-12 @ 13:55:26
Cecilia

ååh vad mysigt! :) Ska du åka som Au pair? :) Jag funderar nämligen på att åka som de också. :)

2010-03-13 @ 18:43:40
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/
rose

Hej tjejen hade aldrig tvivlat på att du är toppen som barnvakt.

Lycka till om du bestämt dig för att utvandra till hösten kan bli en fin erfarenhet kram R

2010-03-14 @ 15:40:54
URL: http://adestrompudeluppfodning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0