Barnvaktens återkomst

Hejhallå!

Nu har jag varit barnvakt från cirkus klockan 22 igår kväll. Var uppe till kl 6 imorse men då fick Ani ta över eftersom hon ändå skulle kliva upp snart, så nu har man fått åtminstone 5 timmars sömn, ja jag somnade kanske vid 7.. Har alltså lagt till ytterligare 8 timmar på barnreferenserna =)

På fredag är det begravning bollnäs för min farfar, så jag, Robin och pappa åker från Gävle på morgonen, sen hem på eftermiddagen. Och på lördag så drar vi vidare mot stockholm, östersjön och studentkryssning nr 2. Det blir alltså jobb för min del! Robin och hans polare ska åka på kryssningen så det ska bli lite roligt att få plocka av dem alkohol faktiskt! Kommer bli som ett katt och råtta lek dock så jag ser väl inte ryken av någon av dem istället ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0