Det luktar fis på krogen!

Seriöst, jag har länge funderat på den där vedervärdiga lukten man kan känna på krogen, ni vet? Det luktar verkligen fis, eller BAJS! Men det luktar lika varenda gång, är det möjligt att det finns en massa snuskhummrar som fiser EXAKT samma lukt? Fan jag har nog analyserat lukten för mkt... Nä men allvarligt, jag SPYR! Hur fan kan man springa runt och fisa? Är folk medvetna om att de gör det eller läcker det ut när dom hoppar runt som galna dromedarer? Jag har då alltid undrat... Jag har iaf inte vad jag kan komma ihåg fisit på en krog, och det skulle aldrig falla mig in att medvetet göra det, jag skulle inte ens råka! BLAND FOLK! Jag kan ju för bövelen inte ens fisa framför stans värsta pruttprimadonna Johanna Svanberg! Ni som känner henne, ni vet!

Det är faktiskt inte bara på krogen det luktar bajs heller, på studentkryssningarna har jag känt samma jävla avgaser som näst intill tvingar en att dra med sig en sån där gammal gasmask som någon militär från 1940 dött i. Den där lukten finns överallt där det finns ett dansgolv och jag är extremt tveksam till att det ska ha med rökmaskinen att göra, eller är det någon som springer och stoppar surströmming i dem...?

Nä förfan utrota alla bajspellar!

Är det någon som har en annan teori? VAD ÄR DET SOM ORSAKAR STANKEN?!

Fiser ni på krogen?


Kommentarer
Ani

asgarv....

Ja det här frågan har jag ställt mig många ggr, vem fan springer runt å fiser... Skulle aldrig komma på tanken själv... Grisar är var det är!

2010-03-24 @ 06:46:28
johanna

Nöden har ingen lag baby, och vadå pruttprimadonna?! HAHA

2010-03-24 @ 13:58:36
URL: http://johannasvanberg.blogg.se/
Josse

Hahahahahhaha jag dööör :'D

2010-03-24 @ 16:03:48
URL: http://josefineskold.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0