rubriklös

Hallåhallå!

Tänkte bara uppdatera lite om Au pair fronten! Tanken är den att jag vill åka så fort sommaren är slut, men det är ganska snart och med en lägenhet med 3 månaders uppsägningstid, och som jag egentligen inte vill säga upp i överhuvudtaget och bristen på pengar gör att det tar emot en hel del! Sen har reglerna även ändrats och jag måste nu mera ha ett körkort innan jag får åka! Men det gör inte att hela processen stoppas upp för det, det som händer är att jag kan ringa samma dag jag får körkortet så börjar jag matcha med familjer samma dag! Jag har redan börjat fylla i ansökningshandlingarna och idag var jag med på Au Pair möte online. Det personliga brevet har jag verkligen kommit igång med, har fått ihop nästan 2 st A4 bara ikväll. Sen har jag kollage, video och lite annat att göra innan jag kan skicka in också. Men Cultural Care har ett erbjudande just nu så om man skickar in allt inom 2 veckor så slipper man betala deposition på ca 2500 kr vilket är ganska mycket pengar för mig som inte har något jobb! Så det ska jag försöka för allt i världen med att hinna med!

Nu är det bara att börja plugga körkort! Har ju trots allt bara skrivning och uppkörning kvar så det ska väl inte vara så jävla svårt med tanke på alla som får körkort nu för tiden! Jag är faktiskt en bra förare, jag har ju ändå kört i över 2 år!

Nu ska jag soova! ♥



Kommentarer
Mäds

lycka till =)

2010-03-15 @ 15:11:12
URL: http://madeleijn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0