Au Pair intervju och bilproblem.

Min comeback i bloggandet var ingen succé, det ser vi ju allihopa. I flera dagar har jag tänkt sätta mig framför en dator och skriva att: IMORGON, ONSDAG, 10 NOVEMBER KL 12 SKA JAG PÅ AU PAIR INTERVJU I MUPPSALA! Men sådärja, då var det skrivet, även om det tog några dagar så blev det väl jävligt bra eller hur? ;)

Just nu håller jag på och tvättar hemma hos mamma, fick ta över Robbans maskiner som han var klar med, tack och lov för det! Annars hade jag fått åka naken till uppsala, vilket iaf jag inte skulle rekommendera i det här jävla vintervädret....

Det blir övernattning i Gästrike Hammarby inatt så är det bara att åka imorgon eftersom Marie skall följa med mig och vara både ett grymt sällskap och moraliskt stöd ifall det blir snöstorm haha..

MIN BIL! Det är något FEL på MIN BIL! "CHECK ENGINE"-lampan lyser! Vi stannade och kollade, jag och Rebecka igår, ringde pappa och fick instruktioner för vad jag skulle göra, kollade oljan (vilket jag faktiskt redan visste hur man gör!!) och det var SOPSLUT! Livsfarligt!!!!! Jag trodde att bilen skulle explodera, sprängas, totalt tvärdö och ta mig med sig! Det tror jag fortfarande! Den lyser och den kommer dö på vägen till eller från uppsala..........

Btw så knäppte vi även ett foto på när jag fixade bilen där på macken..



Kommentarer
Agneta

Det är den 10e imorgon ;) btw, lycka till på intervjun! :)

2010-11-09 @ 11:36:37
URL: http://zedmoon.blogg.se/
emma.

haha u wish :D

2010-11-09 @ 12:35:43
URL: http://whatchasayy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0