Första familjen

Igår fick jag ett mail från en familj som bodde i Maryland, 45 min från Washington DC. De hade 3 barn på 4 år, 16 månader och 5 månader. Jag hade haft min egen bil, och eget badrum men de bodde på landet. 3 barn som är så små kändes inte rätt och jag tror inte att jag skulle överleva ute i bushen, alltså det kändes som att det skulle kunna vara mysigt osv men med tanke på hur långt det är in till stan så kände jag att jag var tvungen att tacka nej. Att köra 45 min eller ta 3000 olika bussar som man tydligen var tvungen att göra så känns det inte som att man kommer få ut särskilt mycket av fritiden... Jag vet inte, om det inte klickar på en gång så är det nog ingen vidare idé att tacka ja heller så nu väntar jag på nästa familj!

Nu ska jag sova, pussis


Kommentarer
Marie Mareii

Tror du börjar bli vuxen ;-)

det är bra att tänka efter före. Bättre lycka m nästa familj.

Kraam

2010-11-25 @ 22:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0