Intervju eller inte intervju, det är frågan...

Undrar om det kommer att gå att ta sig iväg imorgon, det är ju totalt kaos på vägarna. På vägen till gästrike hammarby är ju inte ens att tala om! Höll fan på att kissa på mig hela vägen haha.. Nä men seriöst, helt snötäckta vägar, SNORhalt, vågade inte köra fortare än 60 på motorvägen och det blåser utav bara helvete! Det var 34 anmälda avkörningar på två och en halv timme idag!!! Plus alla de som inte ringt in..

Jag är inte direkt orolig för att jag ska köra av, vet att jag inte skulle våga köra nå fort, men någon annan kan ju krasha in i en, vissa är bara helt galna. De kör om och någon kilometer senare kan man vinka till dem i diket! livsfarligt..

Nu ska jag lösa klart mitt korsord, adjöken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0