Chill in the pool!

Heeej! Dagen började med att ungarna otroligt nog höll på och öppnade dörren till mitt rum och fnittrade så jag vaknade. Inte coolt! Sen kom Mel (värdpappan) och sa att vi skulle åka iväg och käka frulle, hamnade på IHOP. Quick Two-Egg Breakfast* Two eggs, hash browns, toast, plus four crispy bacon strips. Skrämmande gott!

Sen spenderade jag 2 timmar i poolen på en upplåsbar fåtölj, 30 grader, strålande sol, behagligt vatten! Såg en ödla gjorde jag också, en liiten sööt, men läskig! Två av ungarna verkar tydligen ha något intresse för småkryp, sprang runt med nån jävla bagge i händerna, USCH!

Nu sitter jag på vår uteplats eller vad man ska kalla det, 29 grader celsius, skypar med Sara, lyssnar på fåglarna som vi har här ute. Det är alldeles underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0