I'm in love!

Resan gick bra och fyfan va skönt det är häär! Det är skiiiiiitfint och asvarmt, vindarna gör att temperaturen blir alldeles perfekt! Helt underbart, älskar alla palmer och allt grönt!! Blev upphämtad på flygplatsen och sen åkte vi till en jättemysig ute resturang precis vid vattnet, varje gång jag kollade över "strandpromenaden" och vattnet och såg  alla palmer så var det liksom bara "WOW", VARJE gång!

Asså huset, shiit, sååååååååå jävla fint! Inside out! Det finns inga ord för att beskriva hur vackert det är här och huset! Jag älskar det här huset, punkt slut. Jag gick till och med vilse i några sekunder haha!

Den gamla au pairen bor fortfarande kvar, hon är i miami nu dock men kommer hem imorgon. Hon har btw tagit andra bilen dit, är ju asnice att man får ta bilen över helgen! Iaf så tycker jag att det är skitbra att hon är här en vecka så hon kan lära mig allt, helt perfekt!

Jag älskar Florida!








Kommentarer
Sara

Vad fint för dig :D Det finns hopp om ett au pair-år eller två nu :)

2011-04-03 @ 07:15:50
URL: http://saraat.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0