Moving to Florida!

Imorgon kl. 1 pm - 19 svensk tid så lyfter mitt plan från New York, 170 mil och lite drygt 3 timmar senare landar jag i West Palm Beach, Florida! 21:53 sv.t. Kalla mig dum men hade ingen aning om att det faktiskt finns vilda alligatorer och krokkisar där haha, wtf liksom! Flamingo, sjöko, delfin och Florida Panther är bara några av djuren jag kommer att få se där nere. Ballt ju!

Det kommer även att vara 30 grader där nere när jag kommer dit, herrejesus! Min dunjacka, min päls och mina boots är ju helt plötsligt värdelösa, de får heller inte plats i resväskan pga övervikt så idag skall jag åka till the post office och skicka det till Florida, det kostar mig 15 dollar (95 kr) så det är det värt! Sen visade det sig också att min resväska är för stor, kommer få punga fram 50 dollar (320 kr) för att få ta med mig min resväska! Meen vad gör man, den måste ju med!



En del av Palm Beach!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0