Pictures of the day.

Fick välja valfritt ställe att käka lunch på idag och jag valde Pizza! MUMS! Dum som jag var så lovade jag kära Johanna Svanberg att prova Coca cola här i staterna för att hon vill veta om det är någon skillnad som alla säger. Självklart fick jag nån annan konstig jävla cola istället, hatar när man är på resturang och beställer cola så får man pepsi... Sen är jag inte något större fan av cola så länge det inte är Jack Daniels eller nåt annat smaskigt i den höhö! Men men, jag ska prova äkta Coca Cola så fort jag får chansen!


Det här är nog en av dom konstigaste parkeringsplatserna jag sett, fanns två rutor i mitten liksom?!


The Original Frank Pepe Pizzeria Napoletana muähähä!




Största plåten ever, tyvärr ser det ju ut på bilden som om pizzorna är små istället men jaja.


Mozarella and fresh garlic! yum


Kassorna på Costco, ett varuhus med allt från apotek och matvaror till smycken och tv-apparater, man måste även ha ett medlemskort för att få komma in!


USPS, The united states postal service. Postbilen alltså!


Nåt av det fulaste jag sett, en jävla bumper för att bilen inte ska gå sönder om nån kör in i en, vilket är skrämmande vanligt i det här landet, man frå t.ex. räkna med att man blir påkörd på en parkering at some point!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0