Tvätt och packning avklarat!

Jag har tvättat alla kläder jag kunde tvätta, har sprungit runt utan trosor här hemma för att få rent så mkt som möjligt haha! Hade dock ett par shorts på mig ;) Har pulat och jävlats, packat in, packat ut, vägt, börjat om osv osv. Men nu tror jag att jag fått till det! Känner att jag inte orkar nå mer så får göra sista vägningen ikväll eller imorgon bitti! Nu är det bara väntan kvar... Ska jag kika på The X Life, Despicable Me, dagens Big Brother, och veckans Breakout Kings, hope that will keep me occupied the rest of the waiting time! (kunde inte få till den där meningen på svenska, det börjar märkas att man bor i staterna!)



PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0