Godmorgon världen!

Klockan är 9:23am och jag sitter i soffan med Finnie och kollar på Playhouse Disney tjossan. Myspys, kommer verkligen sakna min lilla pöjk, de senaste dagarna har det verkligen känts som att han vart min lillebror! Har alltid velat haft en bror haha!  Så kommer sakna honom galet, och det värsta är att vi inte har berättat för dem än heller, hoppas han inte blir ledsen eller nåt! :|

Fick nyss reda på att Sara kommer att flytta till NJ, också 30 min från Manhattan, såååå nice! Vi har hållt ihop i telefonen ända sen vi var på orientation! Känns som vi kännt varandra i år!

Packningen är klar och jag väntar bara på flygbiljetten i mailen. Ska planera om jag måste ta en taxi eller ej, och ringa flygbolaget och se vad det kostar med övervikt. Det är svindyrt med sånt här och det är billigare att ta två väskor än att ha övervikt, sjukt! Men men, vi fårla se vad som händer! Måste in till Chicago och Hard Rock Cafe och köpa en ny charm till mitt armband.... mååste hinna.

Nu ska jag ta hant om barn, PUSS!
Btw Matilda och Elina, duger mitt bloggande? ;)



Kommentarer
ELINA

woohoo!! bilderbilderbilder!!

2011-02-10 @ 17:46:58
emma.

JAG gillar också din uppdatering ;)

2011-02-10 @ 20:48:56
URL: http://whatchasayy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0