Moving to New York!

Japp! Familjen som jag skrev ett inlägg om nedan vill ha mig som deras au pair, YAY!!! :D
Jag ska flytta till New York! Jag ska springa runt på Manhattan och Upper East Side och leta Gossip Girl skådisar moahaha! MED SARA som SKA få ett ja av en familj i New Jersey idag, det har vi bestämt! Då kommer hon också att bo 30 min från Manhattan, GALET! Ååååh jag är SÅ sjukt glad! Den här familjen verkar verkligen HELT underbar! Deras två senaste au pairer har stannat två och tre år, och de bor fortfarande i NY! Såå risken att jag kommer hem ser ju inte sådär skitstor ut just nu, im probably gonna fall in love with the big apple!

Vet inte när jag åker än, men förhoppningsvis redan på söndag! I'll let you know!

Men ja, det var det, blogga är fett tråkigt.... PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0