Last day in Winnetka

Jaa då är det sista dagen i Winnetka. Jag kommer sakna min 4-åring så sjukt mycket!! Vill bara ta honom med mig! Nu har jag packat klart och städat ur rummet så de ä bah åh åk! Eftersom jag är ledig den här helgen så tänkte jag ta mig en lååång sovmorgon idag, höll mig uppe så länge jag kunde igår, så vaknar man kl 10 och kan inte sova. Känns att man börjar bli vuxen! Imorgon måste jag kliva upp typ kl 6.... Lika bra man börjar vänja sig då jag kommer börja 7 på morgnarna i den nya familjen. Taxin kommer och hämtar mig 7:30 imorgon bitti, det är förjävligt men samtidigt bra för då kan jag sova på planet, gillar inte att flyga! Nu ska jag faktiskt sova tänkte jag, så den här dagen blir kortare, nu vill jag bara åka!

Puss


Kommentarer
emma.

hörru fisfia! nu vart det dålig update igen ;) tror det e fler än jag som vill veta vad du gör om dagarna!



du måste inte skriva ett dunder inlägg men om du skriver på kvällarna innan du lägger dig så kmr du ihåg vad du gjort o vi får läsa :D



puss på dig hjärtat <3

2011-02-19 @ 00:19:17
URL: http://whatchasayy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0