16 dagar and I feel good!

Det här inlägget skrev jag i början på förra veckan, sen sparade jag det i utkast för att jag skulle skriva klart det sen men det hände aldrig så nu laddar jag upp det som det är helt enkelt! Ska kika vidare på The Bachelor och sen tänkte jag skriva ett nytt inlägg so keep your eyes open!

Ja jag är så jävla kass på att blogga! Nä men helt seriöst, nu ska jag börja blogga varje dag för jag glömmer bort vad jag har gjort på en timme! Vet inte vart jag ska börja, det blir ett lite flummig inlägg istället.

Jobbet är faktiskt roligt! Jag tycker inte att det är jobbigt att vara au pair, köra hit och dit och laga lunch osv är faktiskt ganska roligt, fattar inte vad det är som är så jävla roligt men ah det käänns jävligt bra!

Lagade KÖTTBULLAR OCH MOS häromdagen, lingonsylt och gräddsås på det, YUM! Ungarna älskade det, dock provade ingen såsen och bara dom minsta tycker om lingonsylt.






Det händer inte så mycket just nu faktiskt. För det mesta stannar jag hemma vid datorn när jag har slutat. Har varit iväg några gånger till olika malls, kört runt och utforskat lite! Åkte fel igår och hittade ändå hem, utan karta, grym jag äär! Det är faktiskt sjukt svårt att hitta här.


Old Orchard är ett mall som är utomhus, ett helt område med massa affärer liksom. Här är jag on my way to Victoria´s Secret som för den delen inte är en särskilt bra, dyrt och dålig kvalité.

Igår var vi på Kohl Childrens Museum, det var väl mest som ett "lekhus". Massa olika rum med olika grejer, typ ett litet bilbliotek, en "grocery store" där barnen fick ta en minikundvagn och gå runt och låtsas handla i mataffären haha.. Ett mini café och en Nicke Nyfiken avdelning fast han heter Curious George här haha, hur man nu tänkte när man översatte namnen.... Det fanns massa massa mer för barnen att göra, sjuukt mkt folk var det och jag tyckte faktiskt att det var fett tråkigt! Ett rum tyckte jag var kul dock, Water Works!









Kommentarer
My

Hej! Jag sökte runt på google och hittade precis din blogg!

Jag bor i Glencoe som ligger mindre än 10 minuter från Winnetka. Jag förstår att du precis kommit hit, och i början är allt en enda röra. Vi är ett gäng svenska tjejer som umgås jämt här, vi gör allt tillsammans. Så känner du för att träffas och ta en fika en dag så säg bara till! :)

Här är mitt nummer; 847 977 1285

/ My

2011-02-02 @ 18:06:56
URL: http://myannamaria.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0