Android, damp och svett

Idag fick jag mitt första damp sen jag kom till Florida! Telefonjäveln har betett sig mongo hur länge som helst och imorse ringde inte alarmet för att det var nån ERROR tydligen........ Sen hakade den upp sig totalt när jag låg i poolen och njöt för en gångs skull så då fick jag damp, flög upp ur poolen, hade boxat ner vem fan som helst som kom i min väg (helst den där jävla städerskan som ALDRIG kan hålla käften!) Åkte till butiken i full kareta och fick det fixat så nu hoppas jag att den fungerar hädanefter. Finns inget värre än teknologi som fuckar upp sig eller arbetar segt!

Nu är jag iaf på gott humör igen, börjar känna mig lite trött dock så det kanske blir en powernap på salladen jag just tröck i mig.


http://www.sweatinghelp.info/images/female-with-sweating-chest.jpg

Fy helskotta vad jag svettades på gymmet idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0