BBQ!

Ikväll ska vi har BBQ här hemma, har köpt massa grejer för 400 dollar!!!!! Det är hamburgare, crackers, ostar, chips, dipper, läsk, sallader, grönsaker, kakor och annat gottans, och sist men absolut inte minst Corona och en massa vin! Är helt taggad! Min värdpappa ser så glad ut, det skiner om honom! Tror inte han har gjort detta sen frun kom ur bilden, men det är skitroligt att se!

Dissade ett cluster meeting där vi skulle se en proffesionell baseball match vilket slutade med att min counselor blev skitsur! Bajs på henne, tycker att det borde vara positivt att jag väljer att spendera min lediga tid med familjenjhag bor i än att träffa en massa nördar som jag i vanliga fall ändå inte skulle vilja umgås med!

Det är så skönt att vara i en familj jag trivs med och vill spendera tid med, jag älskart!

Ska försöka ta bilder och slänga upp dem ikväll! Tjing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0