Det här med träning.

Det lönar sig kan jag säga, på ett bra men oskönt sätt. Jag tränar varje morgon, 1-2 timmar, äter var tredje timme, 6 gånger om dagen. Men jag är fan hungrig hela jävla tiden, det visar att kroppen bränner som den ska och det är väl skitbra, men att vara hungrig hela tiden känns lite halvjobbigt sådär. Förr kunde man ju gå runt och vara hungrig i 24 timmar utan att (orka) äta, då sov man som ett jävla ostron (inte för att jag har någon vidare koll på hur ett ostron sover, lever dem ens?) också. Alldeles för mycket, eller alldeles för lite, på helt fel tider! Nu har man fått rutin och det är en jävla omställning att gå från att äta 1-2 gånger om dagen till 6 gånger (och fortfarande vara hungrig!)

Det här med att vara redhead och bli brun, vilken jävla process! Har solat solarium 7 dagar förra veckan, och idag, kom också ihåg att jag bor i Florida... Visst har jag fått färg, en jävla linje MEN jag kommer för sjutton gubbar hinna få cancer och dö på kuppen innan jag fått den färgen jag vill ha. Jag kommer fortfarande fortsätta sola men det slog mig bara när jag låg där och grillades...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0